طب چینی برای برس کلیه پلی کیستیک 12 سانتی متر
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

طب چینی برای برس کلیه پلی کیستیک 12 سانتی متر

بیماری کلیه پلی کیستیک باعث رشد بسیاری از برس، پر از مایع در کلیه ها. این کیست ها در اندازه و تعداد مراحل رشد می کنند. با بزرگترین 12 برس سانتی متر جایگزین درمان دارو چینی است، به جز برای عملیات.

در درمان پلی کیستیک بیماری کلیه طب چینی نه تنها می تواند فشرده سازی کیست، بلکه برای حفاظت و بهبود عملکرد کلی از کلیه ها. بنابراین، این یک انتخاب خوب برای کسانی که به دنبال یک درمان طبیعی برای بیماری کلیه پلی کیستیک است.

1. گیاهان

چند گیاهان چینی برای افراد مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک مفید می باشد. قبل از اضافه کردن هر نوع گیاه دارویی در طرح درمان با دکتر خود را بررسی کنید.

زغال اخته. این گیاه که ممکن است به بهبود بهره وری از عملکرد کلیه و سیستم ایمنی بدن استفاده می شود. علاوه بر این، آن را به عنوان یک درمان برای عفونت مجاری ادرار و کیست های کلیه استفاده می شود.

سیر. این است که در طب برای هزاران سال استفاده می شود. سیر می تواند به کنترل فشار خون کمک کند و کاهش سطح کلسترول در کلیه پلی کیستیک.

در اینجا یک مقدمه ساده، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چمن است، دریغ نکنید با ما تماس بگیرید در Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر 8613292893707.

میکرو چینی پزشکی: 2. درمان طبیعی

طب میکرو چینی شده است برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک و کاهش کیست های کلیوی در چین حدود 30 سال استفاده می شود. این نوع از برنامه های خارجی در پشت و بدون عوارض است. طرح درمان بر پایه موقعیت منحصر به فرد هر بیمار دارد. در این روش درمانی کمک می کند تا به بهبود میکروسیرکولاسیون در کیست، برای جلوگیری از رشد کیست و به تدریج آنها را فشرده سازی.

با درمان به موقع از طب چینی، بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک می تواند نارسایی کلیه و دیالیز یا پیوند کلیه جلوگیری می کند.





:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: